Sunday 26 November 2017

Forex Trader In Singapore


Singapore Forex Trading. Singapore Forex Trading. Hva er Forex Trading i Singapore. Forex er kort form for utenlandsk valuta Det er også kjent som FX. Disse vilkårene refererer til handel med verdens valutaer. Forexmarkedet er verdens største marked med totale estimerte handler som utgjør mer enn USD 3 billioner hver dag. Bans og store finansinstitusjoner som representerer regjeringer er de viktigste handelsmenn av utenlandsk valuta, selv om forex trading også utføres av spekulanter. Det er ingen sentral utveksling for valutahandel i motsetning til aksjemarkedet Jeg er ferdig på interbankmarkedet, som er som en OTC over the counter-markedet. Trading foregår direkte mellom de to forexhandlerne over telefon eller på elektroniske nettverk. Hovedsteder for valutahandel er Tokyo, London, Frankfurt og New York. verdensomspennende distribusjon av handelssentre betyr at Forex-markedet er et 24-timers marked. En valutahandel er kjøp av en valuta og salg av en annen en Valutakombinasjonen som brukes i handelen kalles et kryss på euro-dollar, eller GB pund japansk yen som eksempler. De vanligste handlede valutaene er de såkalte majors EURUSD, USDJPY, USDCHF og GBPUSD Den viktigste Forexen markedet er spotmarkedet da det har det største volumet. Markedet kalles spotmarkedet fordi handler avgjøres umiddelbart eller på stedet. I praksis betyr dette to bankdager. Nå har du lært noe om Forex Trading i Singapore, finn ut hvorfor det kan være et lønnsomt venture for de som er ivrige etter å tjene penger hjemmefra. Singapore Forex Trading. Forex Meglere i Singapore. Vil være omtalt i denne meglerlisten Send en epost til. Ifølge Bank for International Settlements er Singapore den tredje mest aktive institusjonelle valutahandel handelssentre i verden Det er også det nest største over-the-counter derivater trading center i Asia, og et ledende handelsvarederivatshandel. En aktiv lokal st ock utveksling fullfører den nødvendige infrastrukturen for å støtte et sunt handelsmiljø for lokale detaljhandel forex meglere. En rekke store bedrifter har åpnet lokale kontorer for å støtte handel med forex trading som lokalbefolkningen har begynt å få interesse for dette nye investeringsmediet. Det er vanlig kunnskap at Singapore-dollaren korrelerer tett med bevegelser i den kinesiske yuanen, og fungerer som en proxy for de som ønsker å etterligne Yuan-prisbevegelser. Som i alle investeringsgener er valget av megler din viktigste beslutning. Sikkerhet og sikkerhet står over listen over hensyn , og dette spørsmålet krever at det er en aktiv finansiell regulator på plass. I Singapore leveres regulatoriske tjenester av Den monetære myndighet i Singapore MAS, som er lovlig lov til å overvåke driften av bank, finans og forsikringsvirksomhet, inkludert meglerforetak forhandlere. I de siste årene har MAS vært bekymret over nivået på tap som forbrukere har pådratt seg i OTC-markedshandel, og som svar har den strammet innflytelse og marginkrav og andre regulatoriske regler Singaporean meglere er lisensiert som clearingmedlemmer i Singapore Exchange, men er sikre på at MAS vil komme ned hardt på noen tilbakevendende forex meglere plassert på fastlandet. Som ofte er kjent, forex trading innebærer høy risiko Kunnskap, erfaring og følelsesmessig kontroll er forutsetningene for suksess, og hver av disse tre faktorene krever en investering av tid på forsiden at nybegynnere ofte avviser deres fare. Due diligence and omsorg må utøves først for å velge en forex megler som oppfyller din tøffe liste over krav og gir også rikelig med pedagogisk materiale og praksis handelssystemer. Sørg for å sammenligne butikk, sjekk tilbake med din lokale regulator for å få klarhet om sikkerhet og soliditet, og vær sikker på å sjekke med andre handelsmenn i ditt område Vær forsiktig med markedsføringskrav som synes å være gode for å være sant Du kan aldri være for trygg jeg n dette området Etter ditt valg, investere tidspraksishandelen på meglerens demosystem for å utvikle din handelsstrategi, få verdifull markedserfaring, og lær å kontrollere dine følelser når du åpner og lukker posisjoner. Å velge en kompetent forexmegler fra de mange lokale og utenlandske valg tilgjengelig er aldri en enkel oppgave For å gjøre utvelgingsprosessen enklere har vi opprettet følgende liste over de mest anerkjente og pålitelige meglerne i markedet, og mens det er umulig å være 100 trygt fra svindel og relaterte farer, ovenfor vil avsløre de mange variablene som er til spill når du velger en forex trading partner. OptiLab Partners AB Fatburs Brunnsgata 31 118 28 Stockholm Sweden. Trading utenlandsk valuta på margin har høy risiko og kan ikke være egnet for alle investorer. Den høye graden av innflytelse kan virke mot deg så vel som for deg Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på experienc e og risiko appetitt Ingen informasjon eller mening på dette nettstedet bør tas som en forespørsel eller tilbud om å kjøpe eller selge noen valuta, egenkapital eller andre finansielle instrumenter eller tjenester Tidligere resultater er ingen indikasjon eller garanti for fremtidig ytelse Vennligst les vår juridiske ansvarsfraskrivelse .2017 OptiLab Partners AB Alle rettigheter reservert. Et omfattende intervju med Forex Trader fra Singapore. Jeg har fulgt Forex Trader grunnleggeren av Forex Pip Trader bloggen fra starten av hans blogg lansering til i dag. Vi har diskutert selv om våre mål, handelsstrategier og mulige samarbeid. I dag har jeg endelig klart å poste dette eksklusive og omfattende intervjuet med Singaporean Currency Trader etter noen planleggingsproblemer. Til tross for at han bare var 20, har han hatt nesten tre års handel med utenlandsk valuta og uten tvil tror jeg han er på vei til å være en god forex handelsmann. uten videre ado, ta en drink og lene deg tilbake mens du går gjennom dette og lære noe fra ham.1 Hvor lenge har du vært handel med valutaer Jeg har vært trading valutaer siden 2013, da jeg først gikk inn i høyere utdanning Har hatt en stor i Regnskap, det ga meg interesse i finansmarkedene Det var en nær venn av meg som introduserte valuta handler for meg mens jeg fortsatt lærte å handle aksjer.2 Kan du gi oss litt bakgrunn i hvordan du begynte å handle, og hvordan den utviklet, forandret livet ditt. Det var 2008 da jeg først fikk min iPhone. Det var en lagerapp forinstallert i telefon, som fikk meg nysgjerrig på handel med aksjer. I de neste 4 årene av livet lærte jeg meg faktisk mer om hvordan man verdsetter et selskap, spesielt ved hjelp av forhold, samt ved bruk av rabattkassaflödesanalysen som er en metode populært av den berømte Milliarder Investor Warren Buffett Det har gjort en betydelig innvirkning på livet mitt da jeg gikk uten grunn til å være relativt godt kjent i dette markedet. Etter at jeg gikk inn i høyere utdanning, skiftet jeg sakte i valuta t rading Jeg ble introdusert til dette markedet av en venn, og ble også lokket av hvor flytende dette markedet var. Det kreves også mye mindre penger for å komme inn på dette markedet, sammenlignet med aksjeporteføljen. Lige nå dreier livet mitt om valutahandel, og jeg håper å utvide porteføljen min også til aksjer, noe som krever langt mindre inngrep enn valutahandel. 3 Har du tenkt å handle forex for å leve? Absolutt ville jeg være mer enn glad for å handle for å leve Som jeg ser meg selv som en entreprenør, ville jeg vil også starte en virksomhet som roterer rundt finansmarkedet Jeg vil også gjerne gi samtaler og lære folk hvordan man kan handle forex også, jeg håper at jeg har en sjanse til å trene deg en dag.4 Hva er din nåværende gjennomsnittlige avkastningsmåned for fortiden 12 måneder Etter å ha tapt i nesten et år har jeg vellykket meg selv å være fokusert og mindre emosjonell under handel. Som sådan vil jeg si at jeg kan oppnå en 5 retur per måned nå.5 Kan du beskrive arbeidsstasjonens oppsett Som Jeg har ikke et stort budsjett for øyeblikket. Jeg bruker min laptop med en 15-skjerm til handel. Jeg har en 23 ekstern skjerm som jeg kobler til med et trådløst tastatur og en mus i løpet av dager når jeg vil se et større bilde av hele markedet Personlig vil jeg anbefale handelsmenn å bruke en bærbar datamaskin til å handle på grunn av mobiliteten det gir meg, elsker å gå til luftkondisjonerte steder som er stille og handle på markedene. Det gir meg en følelse av frihet. 6 Hvilken kartingstjeneste gjør du bruker De fleste forex-handelsmenn bør være oppmerksomme på programvaren kalt Meta Trader 4 eller MT4 for kort. Jeg bruker bare denne programvaren for diagrammer. Det er bra og pålitelig. Det kommer med mange indikatorer og funksjoner. For handelsfolk som er interessert i automatisert handel, det støttes også på denne plattformen.7 Hva er dine favorittvalutapar til handel Jeg handler primært AUDUSD, GBPUSD og USDJPY Grunnen til at jeg handler Aussie Dollar skyldes stabiliteten Da Kina er Australias største økonomiske handelspartner, Aus sie er veldig følsom for nyhetsutgivelser av kinesiske økonomiske data. Men fordi Aussie er mye mer flytende enn CNH, valgte jeg derfor å handle det over den kinesiske motparten. GBPUSD ble valgt fordi den ligner EURUSD. Den elsker vanligvis store trekk og er vanligvis i handel i en bestemt retning Euroen var en stor avgang for meg fordi det er for mange økonomiske data fra flere land å følge USDJPY, har vært populært blant nye handelsmenn på grunn av sin enkelhet. Med BOJs intervensjon av deflating Yen, gå lenge på dette paret er en sikker-vinn ting, i hvert fall for nå Analytikere forventer at yenen nå 135 ved utgangen av 2016.8 Hvor mange timer dag bruker du valutahandel Jeg bruker vanligvis ca 2 timer om dagen for å se på diagrammer Ikke hele tiden blir brukt foran datamaskinen for å gjøre det. Da jeg bruker MT4-appen på smarttelefonen, har det gitt meg muligheten til å gå enda mer mobil enn en bærbar PC, derfor vil jeg anslå meg til å bruke 2 timer om dagen på skjermen Faktisk vil jeg trolig bruke bare 30 minutter foran datamaskinen min til å gjøre det.9 Beskriv din beste handel, hvilket valutapar, hvorfor du plasserte det, og hvor mye fortjeneste gjorde du My beste handel var faktisk en vare Som vi alle vet at oljeprisene har gått ned, tok jeg en innsats at det ville at prisene skulle hoppe tilbake. Jeg la en lang handel på det, og jeg tok en fortjeneste på 1000. Hva var din største feil noensinne? La mine følelser ta over hva som er i hodet mitt Mange vellykkede handelsmenn har sagt det, og jeg kan ikke understreke hvor viktig dette er Å være følelsesmessig vil gjøre deg enda mer så på slutten av dagen Hver handelsmann må forstå at tap er vanlige og som så lenge vi handler i henhold til våre planer, ville vi definitivt være lønnsomme på slutten av dagen.11 Når du handler, bruker du teknisk analyse, grunnleggende analyse eller en kombinasjon av begge. Så mye som jeg er teknisk aktør, Jeg legger merke til viktige økonomiske nyheter ses fordi dette er tiden da markedet begynner å whiplash og ta alle ut av markedet. Men bortsett fra tidspunktene når det er nyheter, vil jeg bare handle på teknisk analyse.12 Hvordan klarer du risikoen Jeg klarer min risiko ved å bruke en posisjonsstørrelses kalkulator for å beregne mengden partier jeg må ta hver gang jeg vil legge handel. De tar hensyn til valutaparet som du handler, stopper tapnivå og mengden risiko jeg vil ta, jeg anbefaler sterkt noen handelsmenn som ønsker å lykkes med å ta ikke mer enn tre risikoer for hver handel plassert.13 Hvilke leksjoner har du lært som har hjulpet deg med å finne lønnsomme handler og holde tap relativt små? Følg din handelsplan Det er nummer 1-leksjonen jeg har lærte i løpet av årene av handel Nummer 2-leksjonen som jeg vil gjerne fortelle til handelsmenn der ute, ville ikke være følelsesmessig. Det gjør ingenting annet enn å ødelegge din handelscarriere.14 Er du enig i at forex trading er mer risikabelt enn handel aksjer Hvorfor så jeg ikke enig med det utsagnet For meg er risikoen et resultat av uvitenhet Jeg er sikker på at en vellykket Forex Trader trading aksjer kan miste så mye penger som en aksjer handelsmann handel forex hvis han ikke vet hva han gjør Tilsvarende vil jeg ikke si at opsjoner og futures er mer risikofylte enn forex eller aksjer. Kunnskap er power.15 Hvilke indikatorer har du funnet mest nyttige som Slow Stoch, Fibonacci, ADX, RSI, osv. Personlig bruker jeg ikke mange indikatorer for handel som jeg tror på prishandlinger. Jeg bruker imidlertid Fibonacci-verktøyene for å projisere retracement av priser samt utvidelser. Mens jeg ikke fordømmer handel med indikatorer, anbefaler jeg handelsfolk å lære mer om prishandlingshandel. Jeg tror at de er de mest effektive og effektive måten å lønnsom handel.16 Hva er noen av dine favorittressurser for å lære om og følge Forex-markedet? En av nettstedene jeg vil anbefale, ville være. Det er et flott nettsted for alle handelsmann, amatør eller erfaren for å lære mer om forex trading Du vil aldri vite hva du kan lære derfra Et annet nettsted jeg vil anbefale er min egen nettside FOREX TRADER FOREX TRADER Jeg oppdaterer nettstedet mitt ofte for lesere å vite mer om min handel erfaring Du kan definitivt finne ut mer om min handelsopplevelse fra mitt nettsted.17 Hva føler du som en valutahandler at nye handelsmenn som begynner i markedet, bør fokusere på Lær dynamikken i markedet Forstå hvordan prishandlingen fungerer Når du har lykkes mester og forstå hvordan pris handling virker, begynn å handle med en demo konto Når du får tak i det, start trading med live kontoer Dette er hvor din disiplin kommer til handling Stol på meg, hver ny handelsmann mener at de kan klare sine følelser, men Oftere enn ikke, det tar noen handelskonto å gjøre det. Du må slutte grådighet og frykt for å forstyrre dine handelsbeslutninger. Hvis du ikke kan mestre dette, så er det uansett ho w lønnsomt din handelsplan er, vil du fortsatt miste penger på slutten av dagen. Så hva tror du Vil han være så vellykket som sin piercing lidenskap i trading. Regards, The Independent Abcedarian. Du kan ha gått glipp av disse. End Jul 2016 Hvor det globale markedet er på vei Fra en 22 år gammel FX TA Trader. Sekundær Meny. Hva er Forex Trading. Noen ganger siden Forex trading ble ansett å være et spill av store hovedsteder og spillere Men tider er i endring, og i dag kan nesten alle prøve hans eller hennes hånd på å tjene penger på prisendringer på valutamarkedet uten å ha en stor kapital eller gjøre en imponerende investering. For mange mennesker i Singapore Forex trading har blitt en bedrift eller bare en ekstra kilde til inntekt I dag er Forex trading attraktiv , tilgjengelig og gir mulighet til å tjene ekstra penger eller til og med fulltidsinntekt. Men med all sin prakt og glede, hvorfor klarer bare en liten del av handelsmenn å treffe jackpotten, mens flertallet av Forex-forhandlere holder seg i en endringsposisjon mellom suksess og fiasko Er det på grunn av flaks Kunnskapsstrategi Hva trenger du å handle med vellykket. Selvfølgelig trenger du flaks, riktig strategi og kunnskap, disse er viktige ingredienser for vellykket Forex trading. Men gjør det ikke glem at Forex-markedet har svært høy volatilitet, og muligheten for stor fortjeneste er alltid fulle av risiko. Før du begynner å handle, må du være forberedt på å ta risiko, ikke å investere dine siste penger, ha tålmodighet og vet reglene for handel på Forex markedet. Hva trenger du å handle Forex vellykket. Hovedprinsippet i Forex trading er å kjøpe en valuta til en lavere pris, selge den til en høyere og tjene en fortjeneste på forskjellen Men, til tross for av sin spekulative natur er Forex ikke et spill av sjanse eller gambling. Det er et seriøst arbeid som for mange Singapore FX-forhandlere har blitt en stabil inntektskilde. Trafikksignaler. Bruke et handelssignalsystem kan forbedres betydelig dine handelsresultater Signaler kan hjelpe deg med å forutsi markedsretningen Selv om de ikke gir 100 nøyaktighet, kan noen handelssignaler forutsi markedet med opptil 80 suksessrate. Importance of education. Some nybegynnere som forestiller Forex trading på børsen , som ekstremt kompleks og forvirrende prosess, og tror at det ikke er fornuftig å starte denne virksomheten uten spesialundervisning. Selvfølgelig, hvis du har litt økonomisk utdanning, er dette et stort pluss, noe som kan være en av de viktigste grunnlagene for vellykket handel i Forex Men i tilfelle hvis du ikke har økonomisk utdanning, betyr det ikke at du ikke har mulighet til å lykkes. For å lykkes i handel, er det ikke nødvendig å vite alle hemmelighetene i Forex trading. Det er nok å ha et analytisk sinn, å kunne studere og forstå de viktigste faktorene som påvirker valutakursene, lære det grunnleggende om Forex trading, og også vite grunnleggende om teknisk og grunnleggende analyse Gettin g den nødvendige kunnskapen i vår tid er ikke vanskelig i det hele tatt Nesten alle anerkjente meglerfirmaer tilbyr sine kunder opplæringsmateriell, kurs, seminarer og generell informasjon om online trading. Practice og experience. If du ikke har erfaring i Forex markedet trading, dette Det er ikke et problem Du må begynne med noe For at du trygt kan åpne en handelskonto, anbefaler vi at du trener på en demo konto først. Så du har ingen risiko for å miste ekte penger og få muligheten til å bruke kunnskapen din i praksis , forstå hvordan Forex fungerer, og velg den beste strategien for deg selv. Denne kontoen kan åpnes i nesten alle meglere. Husk at de fleste ekspert Forex-forhandlere er vanlige mennesker i ulike yrker. Nøkkelen til suksess er i hardt arbeid, tålmodighet, villighet til å lære og tro på seg selv Aldri slutte å lære Forex trading alltid forsøke å forbedre din kunnskap, strategier og bli oppdatert i de siste Forex events. Forex tra ding strategier. Suksessfull Forex trading er vanligvis basert på ulike strategier som hjelper å optimalisere arbeidet til en næringsdrivende og for å hjelpe ham med å oppnå de beste resultatene Med andre ord, det er alle slags strategier La oss se på de mest populære ones. Intraday Forex trading eller scalping. It er et relativt ungt trading system i Forex Market, som allerede har fått sin popularitet blant nybegynnere og fagfolk. Strategien er utviklet for kortsiktige bransjer som varer fra sekunder til minutter. På grunn av et så lite tidsintervall er umulig å oppnå større fortjeneste, og samtidig har betydelige tap, derfor er denne typen strategi egnet for de Singapore-handelsmenn som ikke har en imponerende startkapital, men er villige til å handle i Forex for å tjene litt , men ofte. Selvfølgelig, ved bruk av intradaghandel, vil du ikke miste mye i en enkelt transaksjon, men vær forsiktig så du ikke blir borte ved hyppige transaksjoner og for en kort periode. Re medlem at en kortsiktig strategi er mer risikofylt enn mellomfristet Forex trading, og den langsiktige handel, ifølge statistikk, gir mye mer fortjeneste og ikke glem at hyppige og mindre tap totalt kan føre til et stort tap Utvilsomt fungerer denne strategien, men du må følge det klokt og med forsiktighet. Natt Forex. Hvis du liker en rolig og uheldig handel, kan du være oppmerksom på denne Forex trading-metoden, kalt Forex night. For eksempel, hvis du handler om natten Singapore tid, fra 00 00 timer, vil du finne ut at markedet er nesten fortsatt Det skjer fordi alle de store aktørene i USA og Europa sover, mens bare Japan er våken. Derfor oppstår store svingninger i prisen kun i par med yenen Resten av valutasvingningen i denne perioden er ubetydelig. Valutakursene endres sakte, noe som gjør det mulig å tjene gode penger på raske transaksjoner. Natt Forex er bra for piping, og du kan operere vellykket y i det flate markedet. Det er klart at valutakursene er påvirket av mange faktorer, den økonomiske situasjonen i landet og de ulike grunnlagene, BNP, inflasjon, arbeidsledighet osv., uttalelser og taler til de første personene av staten og naturkatastrofer Og hvis du behersker kunsten å forstå hva konsekvensene kan føre til en eller annen nyhet, kan Forex-nyheter godt være nøkkelen til suksess og gi deg god og stabil inntekt. Forex trading software. For å gjøre Forex trading vellykket, må du være i drift, det vil si at valutaparene sitater i sanntid, vær oppmerksom på de siste markedsnyheter, analyser dem og gå inn på markedet i tide. Det er klart at å utføre alle disse Handlinger manuelt er praktisk talt umulige. Derfor bruker mange Forex-forhandlere i Singapore automatiserte handelssystemer, det vil si spesialprogramvare for handel i finansmarkeder, som analyserer markedet og foretar handelstransaksjoner. Dette programmet s kalles handelsplattformer eller handelsterminaler. De er applikasjoner for din datamaskin eller smartphone, og har vanligvis et sett med verktøy for teknisk analyse, e-post, visning av økonomiske nyheter og mye mer. Det er mange lignende programmer for Forex trading, og de kan bli funnet og lastet ned på internett uten et problem. Nesten alle av dem er opprettet på samme prinsipp, så mastering av funksjonaliteten til en av dem, vil du kunne arbeide fritt med others. All Forex trading programvare er designet for å forenkle prosess med handel, men tror ikke de vil ta de riktige avgjørelsene for deg. Mekanisk handelssystem krever konstant overvåking og sporing av parametere av ytelsen. Husk at mekaniske handelssystemer hjelper en handelsmann til å handle bedre, men ikke for ham. For eksempel er mange FX Singapore-handelsfolk bruker flere automatiserte handelssystemer for å oppnå den beste kombinasjonen av teknisk og grunnleggende analyse. Hvorfor Folk Handel Forex I Singapor e. Singapore er en av de største finanssentrene i Øst-Singapore handelsvolumet tar den femte delen av den globale Forex trading sirkulasjon. Den berømte Singapore FX trading senter Mustafa Forex produserer milliard dollar investeringer og avtaler på daglig basis Med så stor fond sirkulasjon , er det ikke overraskende hvorfor Singapore vendte seg til et av de største Forex trading center i Asia hvor Singapore meglere og handelsmenn handler valutaer, varer, aksjer og indekser 24 timer i døgnet. Forex Trading i Singapore nettside gir deg alle verktøy og materialer som Alle Singapore-nettforhandlere trenger for å lykkes i handel Forex Vi tilbyr en fullstendig veiledning av Singapore-meglerforetak med deres detaljerte vurderinger som vil hjelpe deg med å velge en Forex-megler som oppfyller alle dine behov. I tillegg kan du dra nytte av og forbedre din handel ferdigheter ved hjelp av nyheter, artikler og handelsstrategier. Mange forexmarkedsførere begynner sin vei til suksess med daytr ading Det er mange grunner til det, og det viktigste er at Forex Daytrading-strategien er en svært vanlig og populær form for trading. Hvorfor handelsmenn velger en kort sikt trading. Beginners bruker en dag trading strategi fordi de kan se resultatet av handel på slutten av dagen, ikke en uke eller en måned. La oss si at de ikke har nok praktisk erfaring og kunnskap i begynnelsen, slik at de ennå ikke kan forutsi atferden til markedet over en lengre periode. Dag handel eller involverer Gjennomføringen av kortsiktige kontrakter når en transaksjon kan utføres innen 5 minutter, en dag, en time og en næringsdrivende, kan bare ha et lite budsjett, men raskt reagere på markedets oppførsel. Daytrading Forex-strategi tillater unødig tap på grunn av feil forutsigelse. Hvordan handler. Når du velger dag forex trading strategi er det viktig å huske at det viktigste er ikke handelsmetoden, men et nivå av kunnskap, kompetanse og erfaring. Tja, prøv forskjellige strategier på en re Al-handelskonto og ved hjelp av en demokonto, som gjør at du ikke kan risikere din egen kapital. En annen nyttig måte å lære mer om dagens handelsstrategi er å delta i en rekke pedagogiske seminarer. Typer av strategier. Under dagtaket Forex-strategi, vi forstår.1 Handel i veldig korte tidsintervaller 1 minutt, 5 minutter Forex Pros bemerker at dette er de mest risikable former for handel, og slike handelsfolk handler ofte med små innskudd Analytikere og meglere anbefales ikke å blande seg i denne typen av handel, spesielt hvis du er nybegynner.2 Handel på timeplanen Det er preget av høyhastighetshandel og egentlig ikke egnet for nybegynnere i fire timers tidsramme. Det gjør det enkelt å forutsi og bygge kurver ved hjelp av noen dagtakingsindikatorer Denne strategien gjør det mulig å få en anstendig fortjeneste Forex Pros ikke ser etter den beste forex tradingstrategien, men de bruker sin erfaring og kunnskap for å skape sine lønnsomme strategier. Forex Tutoria l Hva er Forex Trading. Hva er Forex Valutamarkedet er stedet hvor valutaer handles Valutaer er viktige for de fleste over hele verden, enten de skjønner det eller ikke, fordi valutaer må byttes for å kunne utføre utenrikshandel og business Hvis du bor i USA og ønsker å kjøpe ost fra enten du eller firmaet du kjøper osten fra, må du betale fransk for osten i euro EUR Dette betyr at theimportøren måtte bytte den tilsvarende verdien av amerikanske dollar USD til euro Det samme gjelder for reiser En fransk turist kan ikke betale i euro for å se pyramidene fordi det ikke er lokalt akseptert valuta. Som sådan må turisten bytte euro for lokal valuta, i dette Sånn den egyptiske pund, til dagens valutakurs. Behovet for å bytte valutaer er den primære grunnen til at forexmarkedet er det største og mest likvide finansmarkedet i verden. Det dverker andre markeder i størrelse, selv aksjemarkedet med en gjennomsnittlig omsetningsverdi på rundt 2.000 milliarder dollar per dag. Det totale volumet endres hele tiden, men i august 2012 rapporterte Bank for International Settlements BIS at valutamarkedet handlet over US 4 9 billioner per dag. Et unikt aspekt ved dette internasjonale markedet er at det ikke er noen sentral markedsplass for utenlandsk valuta. Valutahandling skjer i stedet elektronisk over-the-counter OTC, noe som betyr at alle transaksjoner skjer via datanettverk mellom handelsmenn rundt om i verden, snarere enn på en sentralisert utveksling Markedet er åpent 24 timer i døgnet, fem og en halv dag i uken, og valutaer handles over hele verden i de store finanssentrene i London, New York, Tokyo, Zürich, Frankfurt, Hong Kong, Singapore, Paris og Sydney - på tvers av nesten alle tidszoner Dette betyr at når handelsdagen i USA slutter, begynner forexmarkedet på nytt i Tokyo og. Som for eksempel kan forexmarkedet være ekstremt aktivt når som helst på dagen, med pris qu otes forandrer seg kontinuerlig. Markedsmarkedet og fremover - og futuresmarkedet Det er faktisk tre måter som institusjoner, foretak og enkeltpersoner handler forex, spotmarkedet fremovermarkedet og futuresmarkedet. Forex trading i spotmarkedet har alltid vært det største markedet fordi det er den underliggende virkelige eiendelen som fremtids - og futuresmarkedet er basert på. I fremtiden var futuresmarkedet det mest populære møtestedet for handelsfolk fordi det var tilgjengelig for individuelle investorer i lengre tid. Men med fremkomsten av elektronisk handel, spotmarkedet har opplevd en stor økning i aktivitet og overgår nå futuresmarkedet som det foretrukne handelsmarkedet for individuelle investorer og spekulanter. Når folk refererer til valutamarkedet, refererer de vanligvis til spotmarkedet. Fremtids - og futuresmarkedet pleier å være mer populær blant selskaper som trenger å sikre sine valutarisiko ut til en bestemt dato i fremtiden. Hva er det spotmarkedet Nærmere bestemt er spotmarkedet hvor valutaer er kjøpt og solgt i henhold til dagens pris. Prisen, bestemt av tilbud og etterspørsel, er en refleksjon av mange ting, herunder nåværende rentes økonomiske ytelse, sentiment mot pågående politiske situasjoner både lokalt og internasjonalt, samt oppfatningen av fremtidens ytelse av en valuta mot en annen Når en avtale er ferdigstilt, er dette kjent som en spotavtale. Det er en bilateral transaksjon hvorav en part leverer et avtalt beløp til motparten og mottar et spesifisert beløp av en annen valuta til avtalt valutakursverdi. Etter at en stilling er stengt, er oppgjøret i kontanter. Selv om spotmarkedet er kjent som en som omhandler transaksjoner i dag fremfor fremtiden, er disse handler faktisk ta to dager for oppgjør. Hva er fremover og futures markeder I motsetning til spotmarkedet, gjør fremover og futures markeder n I stedet handler de i kontrakter som representerer krav til en bestemt valutatype, en bestemt pris per enhet og en fremtidig dato for oppgjør. I fremdriftsmarkedet kjøpes og selges kontrakter mellom to parter, som bestemmer vilkårene for avtalen mellom seg selv. I futures markedet blir futures kontrakter kjøpt og solgt basert på en standard størrelse og oppgjørsdato på offentlige råvarer markeder, som Chicago Mercantile Exchange i National Futures Association regulerer futures markedet Futures kontrakter har spesifikke detaljer, inkludert antall enheter som handles, leverings - og avregningsdatoer og minimumsprisstigninger som ikke kan tilpasses. Valutakursen fungerer som motpart til næringsdrivende, og gir oppgjør og avregning. Mange typer kontrakter er bindende og avgjøres vanligvis for kontanter for utvekslingen i spørsmålet ved utløp, selv om kontrakter også kan kjøpes og selges før de utløper fremover s og futures markeder kan tilby beskyttelse mot risiko ved handel valutaer Vanligvis bruker store internasjonale selskaper disse markedene for å sikre seg mot fremtidige valutakursendringer, men spekulanter deltar også på disse markedene. For en mer grundig introduksjon til futures, se Futures Fundamentals. Note at du vil se vilkårene FX, Forex, valutamarkedet og valutamarkedet Disse begrepene er synonymt og alle refererer til Forex markedet.

No comments:

Post a Comment