Sunday 5 November 2017

Forex Trading Mentor Australia


FX TradingCourse - AUFXPRO Trading excellence og innsiktet du trenger. Har du nådd det punktet du gir tilbake alt du har laget og mer. Vil du lære hva markeds beslutningstakere og likviditetsleverandører foretrekker du aldri visste eksisterte Hvis svaret er ja les videre og vær så snill å se på resultatene for 2016 Volatiliteten er økende handler jeg lærer returnert over 15 000 poeng for 2016 Dette har vært et glimrende år med 2017 nå over oss skal volatiliteten øke ettersom vi ser mer ustabilitet i økonomien som er ikke trøstende, men det gir muligheter for de som vet hvordan de skal bruke og tjene penger fra dem. Vi er nå i slutten av tiårets volatilitetsutblåsingssyklus der penger er langt lettere å oppnå fra handel enn de foregående 5 årene, nå er tiden å handle hvis handel er ditt ønske, ambisjon eller lidenskap, og du søker å ødelegge den økonomiske glede, gå rundt eller daglig slipe da NÅ er selve tiden du bør handle Ja du kan si dette høres ut som en stor salgsstrek, men dette er akkurat slik det er - jeg får stadig folk til meg etter at de har mistet betydelige mengder penger som prøver å lære å handle på egen hånd, i fattige flyktige tider eller brukt tusenvis på verdiløse indikatorbaserte systemer, kanskje 1 av folk kan komme dit på egenhånd og selv de jeg garanterer kommer til å gjøre betydelige tap og ta flere år i prosessen. Uheldigvis uten en egnet mentor som faktisk er en handelsmann, er det ingen rask løsning, det tar års erfaring med å nå nivået, har jeg ikke råd til deg selv til å ta frustrasjonen og gjette seg ut av handel og tjene penger mens den er på tilbud. Når du jobber med mine strategier, vil du raskt innse at kostnadene for tjenestene min er minimal sammenlignet med til de økonomiske avkastningene som kanskje kommer fra handel Også du vil komme til å forstå hvorfor jeg har hatt handelsregnskap stengt fordi jeg var merket til Big of Trading Risk Jeg gjennomfører kurset både hjemmefra og hjemme, så ja du vet nøyaktig hvor jeg bor, jeg trenger ikke å skjule seg bak låste kontordører eller webkameraer Strategien jeg har utviklet opprinnelig til Pro Trader, har nå tatt en stor integrert del av min handel, denne strategien sammen med en handelsutvidelsesregel som legger til 50 eller 100 til en forhåndsinnstilt målavstand, er en av de mest betydningsfulle og kraftige formasjonsverktøyene jeg noensinne har utviklet, som har 0 subjektivitet for det, og fungerer når en tidsramme er like nøyaktig og kraftig Et ekstremt eksempel som var i slutten av 1995, ga et mål for ASX på et YEARLY-diagram av 6500 og enda mer forbløffende samtidig et mål for Dow Jones på 17.000 da det var på 6500, som da ville noensinne har trodd det mulig Dette er et ekstremt kraftig verktøy når det kan brukes på aksjer, varer så vel som fx Hvis du tror eller tror dette ikke kan gjøres, savner du det jeg lærer av et enkelt, uforfalsket diagram, jeg ser så mange fond ma Norges bubler gjennom året gir avkastning på mindre enn 10 som heter Investeringsindustriens Gud, jeg rister hodet mitt i vantro, at de egentlig ikke har noen solide handelsstrategier med kraft og funksjonalitet som Pro Trader3 omfatter. Ingen Managed Fund ønsker at du skal være kan tjene mer penger enn dem, bankens hjerne vasker i stor grad at bankinteresse er den eneste sikre inntektsavkastningen, den skummel delen er, for mange mennesker tror faktisk å falle for selvsenterte profetier og tror at det er tilfelle og er redd for at hvis de gjør mer enn det, som for meg er virkelig bortkastet tid, kommer noe dårlig til å komme og får deg Den eneste dårlige tingen kommer, er du nødt til å jobbe i en kjedelig jobb eller for mindre enn du vet du burde være i stand til å gjøre, og det er akkurat der de mektige pengekarteller som Federal Reserve og World Governments er helvete bøyd på å holde deg. Ønsker du å bryte den syklusen, vil du virkelig bryte den syklusen godt, jeg kan vise ex Aktuelt hvordan. Vet du at vellykkede handlere tilbringer - om lag 90 av deres tid på pshchology og pengehåndtering og om lag 10 av tiden for å finne nye handler og handelsmekanikkene. Så Nye og sliterende handelsfolk bruker mesteparten av tiden til å finne nye handler og handelsmekanikk Mens vellykkede handelsmenn tilbringer mesteparten av sin tid på psykologi og svært lite tid på handelsmekanikken Dette er akkurat hva som skjer og tar år å komme forbi uten riktig veiledning. Forex Mentor og Trader med 19 års handelsopplevelse Brisbane Australia. Mark Hills Ph 0438 877 132 Email. Forex Trading Profesjonelt Jeg har jobbet hardt for å komme dit jeg er, det er ingen magisk alogaritme eller svar på handel, ingen grader bak mitt navn, ingen hedgefond vedlagt, ingen megler allianser, det er ingen rekvisitter å skape illusjonen av storhet, men jeg kjenner handel og folk innvendig ute og heller tar en lav nøkkel tilnærming i verden av massive egoer og fantasifulle påstander. Det er ingen ekte guruer, bare en liten prosentandel av oss har klart å bryte gjennom barrierer og oppfatte ideer om å vurdere diagrammer, nå handler og tillater oss å skape rikdom mer konsekvent og med bærekraftig avkastning enn de fleste vil oppleve. Når du leser gjennom nettstedet mitt, vil du være enig om at det er en veldig konkret fordel med å få den rette kompetansen til å veilede deg gjennom minefeltet, og det kommer de økonomiske fordelene vi alle ønsker. Videre går det på markedet for Market Maker Liquidity Provider kirkegård og hvordan markedet fungerer av dem for å holde det flytende. Hvis du ikke gjør det vet dette da er du nådig da de driver en multibillion dollarindustri med de mest sofistikerte verktøyene. Den største fordelen du kan gi dem er handel som alle andre kjenner til når de produserer det meste av den såkalte må vite måter å handle så de kan flytte markedet mot de 90 løsende handelsmennene ved hjelp av det felles kjente arsenalet med letthet for å holde det 90 flyter til de til slutt drukner Jeg handler når tiden er riktig, og når de må flytte markedet til målet. For de som tror markedet er en tilfeldig spasertur, ønsker jeg deg så heldig som det er langt fra det som må være i tråd med kraften eller du ender i Market Maker Graveyard slutten av historien RIP Nok en gang ville de fleste svindel seminar selgere håpe ingen noensinne visste dette eller fant ut markedet var kontrollert som de selv har ingen anelse om hvordan å takle det, enn si bruke en strategi som vil holde deg trygg, dette er grunnen til at bare en elitegruppe handelsmenn eksisterer og feilfrekvensen som er felles kunnskap, er hva det er. Jeg leverer en Forex Education og Mentorship som jeg er stolt av å tilby, og jeg vet er uten sidestykke For dem som ønsker å handle profesjonelt, er realiteten i handel med Fx-markedet - handel er en bedrift, du må behandle den som en, ha respekt for det, ha regler du driver med, og vær forberedt på at noen ganger kan virksomheten blomstre og noen ganger ikke bryte selv, dette er den sanne dynen amics of trading som vi alle må bli vant til Mitt eneste mål med min utdanning eller mentorskap er å gi deg REAL innhold trukket fra ekte opplevelse og passert på deg PERSONLIGT for å unngå fallgruvene som løsner 90 av handelsmenn dessverre faller inn på ingen scene vurderer jeg å handle med en rask rike ordning eller en tur i parken fordi det ikke er noe, det involverer innsats og mental disiplin, belønningen på slutten er å oppnå noe som mest vil aldri oppleve, og mitt mål er å hjelpe deg smake den opplevelsen. Gi opp dagen din jobb eller doble inntektene dine. Jeg er stolt av å introdusere disse 3 modulene. Pro Scalper123 - For en mer interaktiv tilnærming i markedet daglig. Pro Trader 3- For en mer interaktiv tilnærming i markedet daglig. Studiehåndbok - Dette er basert på 2-dagers Full Coursse og har tatt mange timer med forberedelse med over 50 sider med diagrammer som følger med for referanse. For flere detaljer finner du disse under KURSER-fanen ovenfor. Seminar 2017 I år er jeg vurderer å holde et seminar over 2 dager til en redusert pris på 1 på 1 kurset jeg gjennomfører for de som ønsker å handle, men ikke har råd til 1 på 1 ytterligere detaljer eller for å registrere meg for dette som vil være mai juni vennligst kontakt meg på. Trading Coach Directory. Trading Coach-katalogen gir en liste over trenere som kan trene eller veilede deg i handel med markedene. De fleste trenere tilbyr coaching via telefon, e-post eller internett og kan reise for å se klienter. Vær oppmerksom på at denne katalogen er gitt til informasjonsformål bare Det gir ikke råd eller spesifikke anbefalinger for å bruke en bestemt trener eller tjeneste. For å lære mer om trading coaching, klikk her Klikk her for mer informasjon om en Forex Mentor eller en Trading Coach i USA. John Locke John er administrerende partner for Locke i din suksess, LLC Han er en internasjonalt kjent trading trener og mentor, opsjonshandler og strategisk partner med SMB. Ray Barros er en profesjonell trader, fondleder, forfatter, og lærer Siden han begynte å handle for tjue år siden, reflekterer hans track record en hel del 39 prosent per år tilbake på grunnlag. Det betyr at en hypotetisk investering på 1000 returnerte 300.000 i 20-årsperioden mellom 1990 og september 2010. Han er også den forfatter av to bøker - The Nature of Trends og Ray Wave. Ray har blitt regelmessig omtalt i regionale aviser og publikasjoner som The Singapore Strait Times, The Sydney Morning Herald, Din Trading Edge Magazine, Singapore Business Times og Smart Investor. Han har også har vært omtalt i BBC Asia, CNBC, Bloomberg, Channel News Asia og en rekke indiske TV-stasjoner, for eksempel Channel 18 CNBC Indian Affiliate og UtV-Bloomberg I tillegg har Ray gitt offentlige og interne seminarer i Sydney, Singapore, Bombay, Shanghai , London, Tokyo og Taiwan. Frank Dilernia. Frank Dilernia er forfatteren av to handelsbøker - Analytical Market Trading, et vindu inn i fremtiden, The Trader Trading-prinsippene for vellykket Tradi ng frank er også utvikler av en statistisk time and price trading modell som klart definerer markedsdynamikk, sykluser, trender og hvor prisen er sannsynlig å gå hans handelsmodell brukes av mange over hele verden, og har fått respekt fra de fleste markedshandlere og analytiker s fordi det er klart og presist. Frank gir også coaching via sin blogg for enhver næringsdrivende og ethvert nivå av erfaring, som fokuserer på kortsiktig handel på indeksen futures og forex, sammen med handel aksjer over uker og måneder fange større Trendene på markedene Frank s blog er oppdatert mer enn 10 ganger per dag, med fokus på SPI, DOW, SP, Forex - AUD USD, EURO USD og GBP USD, sammen med Banking aksjer og BHP. Brendan Egan. Brendan Egan er en aksje - og forexhandler som spesialiserer seg på handel med dag og svingehandel. Han trener andre handelsfolk innen prishandlingshandel, handelspsykologi og pengeforvaltning. Kerry Given. Kerry Given Ph D aka Dr Duke er grunnlegger og administrerende direktør i Parkw ood Capital, LLC Han trener lager - og opsjonshandlere både en-mot-en og i gruppeklasser. Han har over tjue års erfaring med handel i aksje - og opsjonsmarkeder. Dr Duke er en ofte invitert høyttaler på Chicago Board Options Exchange og på Traders Expo konferanser Hans formelle finansiell trening inkluderer utdannet nivå business og finans kurs og avansert opsjon trening på CBOE Options Institute Han har oppdaget første hånd hvor vanskelig det kan være å skille de økonomiske fakta fra markedsføringshype, myter, og bli rik rask ordninger Dr Duke skriver en månedlig kolonne for SFO Magazine, Spør Dr Duke, og er også forfatteren av No Hype Options Trading som skal publiseres av John Wiley and Sons i januar 2011. Mike Hamilton. Mike's organisasjon, handler den enkle måten, er liten og eksklusiv handel er ikke for alle, så jeg ber potensielle medlemmer å svare på noen få spørsmål før jeg tar dem på Det er bare ved å lære av min direkte erfaring at du vil overleve og trives i disse markedene så nær kontakt er viktig for å kunne tilby den støtten som trengs. Når du er medlem av våre handelsfolk, tilbys du en rekke kurs og mentorskap fra nybegynnere til avanserte handelsøkonomiske kurs, slik at reisen fra nybegynner til profesjonell er bygget rundt å skaffe seg de ferdigheter og kunnskap jeg bruker for å ta pengene mine ute av markedet hver dag jeg ikke selger systemer eller indikatorer, og jeg lærer en veldig klar analysemetode som er ren prishandling Jeg ser så mange handelsmenn som lærer andre med flere indikatorer og kompliserte oppsett som jeg tror det forveksler folk handel er enkelt, trenger du bare å lære ferdigheter og utvikle en plan som du holder fast på, jeg har kunder over hele verden i de fleste kontinenter fra Melbourne Australia, Toronto og over alt så kontakt meg for å finne ut mer. John Howell. John Howell En profesional trader omtalt i boken Secrets of Stock Market Traders eksponert vil veilede og trene deg hver dag mens markedet er åpen i LIVE TRADING ROOM Planet Wealth Live Trading Room fokuserer på å utdanne den gjennomsnittlige personen til å bli en handelsmann eller investor ved å forstå dynamikken i aksjemarkedet og dets oppførsel gjennom teknisk analyse. Det gir også den mer erfarne handelsmannen en viktig ressurs for å diskutere strategier og krysse sjekke egen tenkning med John og andre handelsfolk Minst en time per dag med Virtual Mentoring med en profesjonell handelsmann, John Howell - LIVE mens markedet er åpent Tilgang til å se John s PC mens han søker etter potensial handler Du vil se hans diagrammer, se ham gjøre sin tekniske analyse og høre ham forklare alt, mens du er i stand til å stille direkte spørsmål og få øyeblikkelige svar. Sin Koray, Sydney, Australia. Sin Koray er trent rådgiver og trener med over tjueen års erfaring Han handler fast eiendom, aksjer, CFDer og Futures Han er forfatter av tre bøker, inkludert Lift Me Up Han har trent titusener av mennesker i T echnical analyse og emosjonell mestring Sinan er lidenskapelig om kraften i tanker, følelser og følelser. Mike Lauderdale. Mike Lauderdale har en Ph D i rådgivingspsykologi og er også en handelsmann. Han rådfører for tiden trenerhandlere. Jon Levine En fullverdig Forex Trader og Forex Trading Coach Jon har handlet ulike instrumenter siden 1992 og har mentorert Forex i seks år Jon har skrevet fire e-bøker om handel Three for Forex markedet og en for futures markedet. Jens filosofi i trading er 1- Kjenn deg selv 2- Kjenn markedet 3- Kjenn systemet. Underståelse av de to første prinsippene gir en person tilliten til å handle sitt system med vellykket Jon s handelssystem er basert på prisdynamikk og menneskelig psykologi. Studenter læres hvordan man kan være uavhengige forexhandlere ved å lære fra eksempel og anvende de tre prinsipper ovenfor. Basert på teknisk analyse, lærer Jon elevene å gjenkjenne forutsigbare markedsmønstre som forekommer over 60 av tiden i markedet, og le arn å dra nytte av disse mønstrene Han holder handelsreglene så grunnleggende som mulig ved hjelp av minimale indikatorer Hans system fokuserer på støtte og motstand, markedsmønstre og volatilitet Som kombinert med solid penge og handelsstyring har systemet blitt konsekvent lønnsomt siden det ble opprettet. Jon tilbyr tre forskjellige veiledningskurs som er tre måneder i varighet. En for dagshandel. Én for midtveishandel og en for avanserte dagshandelsmetoder. Jon holder kostnaden for hans veiledning lav ved å sende detaljerte diagrammer til studenter ved slutten av hver handelsdag Fra midnatt til middag østtid. Kartene forklarer i detalj hvorfor en handel burde eller burde ikke tas og hvorfor De viser alle gyldige handelssignaler og overholder streng handelshåndtering stopper for å maksimere fortjeneste mens minimering av tap. Studentene vurderer diagrammet sitt med deres til bestemme deres daglige handelsfremgang Innen en måned tar de fleste studenter samme handler som Jon og systemreglene. Også h som en ny live trading gruppe drives av en senior handelsmann som tilbys gratis Det er en uformell gruppe hvor elevene kan se på som handler er tatt ved hjelp av vårt unike handelssystem. Studentene kan diskutere oppsett, nåværende handel, dele ideer, handle sammen og hjelpe Bekreft handelsreglene med hverandre Det er en fin måte å bringe studenter sammen som en gruppe som deler et felles mål. For juridiske grunner kan vi ikke gi investeringsrådgivning, bare handelsbeslutninger etter våre handelsregler. Alex Aardt-Linden. Alex løper han har vært en profesjonell handelsmann i 18 år, trading aksjer og opsjoner på indekser, aksjer, futures. CC er en interaktiv mentoringstjeneste designet for å gi svært personlig oppfølgingsstøtte for handelsfolk på alle nivåer Siden 2006 har tusenvis av fremstående Forex-handelsfolk hatt fordel av Opplevelsen og støtten til den erfarne Forex-handleren og coachen Vic Noble, blir konsekvent lønnsomme handelsmenn mer .6 Kraftig daglig Forex Patterns. Knowing hvordan du ser etter og dra nytte av tilbakevendende Forex pris mønstre er et av de viktigste våpen tilgjengelig for den profesjonelle Forex trader Shirley Hudson Vic Noble vil vise deg hvordan du får øye på og profitt fra dem i løpet av handelsdagen mer. Din forpliktelse til deg. Jeg har vært med FMP rett fra da den først startet og har funnet det å være profesjonelt kjøre og et av de beste stedene for å lære å handle. Robbie fra New Zealand. Jeg kan bare beskrive Marc Walton som en utmerket handelsmann. Han jobbet ikke i en stor bank eller på Chicago-gulvet, men han forstår hva hver forhandler måtte gå gjennom. Stephen Cole fra Storbritannia. Menn med høyeste integritet tydelig forklart trinnvis trening på Forex trading Jeg har betalt mer enn dobbelt for langt mindre verdi enn gitt her. Jack H fra USA. Jeg har imidlertid vært et fornøyd medlem siden 2008 Forexmentor Pro har tatt meg fra å være en rookie gambler til en handelsmann som nå vinner mer enn jeg mister. Martin Tokolosh fra Australia. Jeg har vært med FMP rett fra da den først startet og har funnet den å være profesjonelt kjøre og en av de beste stedene for å lære å handle Jeg har bare nylig blitt konsekvent lønnsom og det var gjennom det jeg lærte på FMP. Robbie - New Zealand. Jeg har nå vært med Forex Mentor Pro i over et år og du kan ikke holde med noe som er lengre, med mindre det er verdt det. Mentorene gir hver analyse og oppdateringer to ganger i uken, og jeg må si at Marc spesielt kan være uvitent nøyaktig. Hvis jeg kunne gi 6 stjerner, ville jeg for hva det koster deg Jeg må bare prøve det. WOW er den eneste måten å diskutere Marc Walton og FOREX MENTOR PRO Jeg har gjort forex nå bor nå i ca 3 år nå og har tilbrakt tusenvis prøver å lære hvordan ikke å gå bra med liten suksess Da kom Marc med lav nøkkel a pproach og enkel å følge metoder og i løpet av få dager tjente jeg penger Marc er en naturlig lærer som du kan fortelle liker hva han gjør Nettstedet har mange videoer og e-bøker for å studere alt du trenger for å bli en trygg handelsmann. du vil bli en uavhengig traider gir det en prøve. I årene har jeg kjøpt hver 97 hellige gral der ute, og abonnerer på flere tjenester enn jeg har lyst til å innrømme, men dette er den eneste jeg har blitt flyttet for å skrive en anmeldelse om Tjenesten er utmerket, informasjonen er uvurderlig og alt støttes av engasjement og ydmykhet av Marc og Team Hvis denne tjenesten ikke kommer deg dit, vil ingenting Personlig, jeg kan ikke snakke høyt nok av tjenesten Hvis du går med, vil ikke bli skuffet Og stol på meg, jeg sier ikke ting som dette lett. Paul - St Albans UK. I jobber full tid, kan jeg fortsatt gjøre bruk av din tjeneste og handle rundt jobben min. Ja, vi fokuserer hovedsakelig på swing trading så dette er ikke et problem Vanligvis kan du angi en prøver, stopper, mål og sjekker tilbake senere på dagen Faktisk foretrekker de fleste av våre profesjonelle handelsfolk ikke å være på deres diagrammer hele dagen og vil helst være ute med å gjøre andre ting. Jeg trenger tidligere handelsopplevelse for å bli med i Forex Mentor Pro. No erfaring nødvendig Vi dekker alt du trenger for å komme i gang i vår Forex Foundation kurs som du vil ha full tilgang til når du blir med. Hvor lenge vil det ta meg til å bli en lønnsom handelsmann. Dette varierer fra handelsmann til handelsmann slik at vi kan ikke gi deg en eksakt tid, noen medlemmer plukker opp det raskt og utmerker seg mens andre tar mye lengre tid, men hvis du holder deg til det, vil du gjøre det. Jeg trenger andre dyre tjenester for å lære å handle, som kartlegging. Nei, vi vil vise deg hvor du kan få en kartplattform og alt du trenger gratis Du kan bruke en gratis demo-konto mens du lærer, så det er ingen andre kostnader involvert. Du tilbyr en signaltjeneste, slik at jeg kan kopiere handler. Nei, selv om vi forklarer hvor vi ser å handle på forhånd, vi er ikke en signaltjeneste Vårt mål er å lære deg hvordan du finner lønnsomme handler for deg selv, slik at du ikke er avhengig av oss i fremtiden. Hva er minimumsbeløpet jeg kan handle med på en live-konto. Med noen av våre anbefalte meglere kan du åpne en live trading konto med så lite som 200, men vi anbefaler alltid at du starter på en demo-konto til du har en god forståelse for trading. Ready å komme i gang og transformere din Trading. Get startet i dag for bare 47 gir deg full måned tilgang Ingen risiko, ingen langsiktige forpliktelser, du er fri til å kansellere når som helst 30 Day Money Back Guarantee. Start din risikofri medlemskap. Sikker sikker Betaling. Risk Disclosure Statement Trading valutaer på margin innebærer et høyt nivå av risiko som kanskje ikke passer for alle investorer Utnyttelse kan virke mot deg like enkelt som det kan fungere for deg Før du bestemmer deg for å handle valutaer, bør du nøye vurdere dine handels - og økonomiske målsettinger, nivå på erfaring og ap petite for risk Muligheten er at du kan opprettholde et tap av noen eller muligens all din handelskapital. Derfor bør du ikke finansiere en handelskonto med penger som du ikke har råd til å miste. Det anbefales at du søker råd fra en akkreditert finansiell rådgiver dersom du er i tvil om valutahandelen er riktig for deg Det er ingen representasjon som gjør at noen konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner på de som diskuteres på dette nettstedet. Det siste resultatet av noe handelssystem eller metode er ikke nødvendigvis indikativ for fremtidige resultater Eventuelle tap påført handelsmenn som ikke har lykkes med å anvende disse ideene eller metodene, er eneansvarlig for næringsdrivende og og dets hovedpersoner, entreprenører og oppdrag vil bli holdt trygge fra straffeforfølgelse i enhver form. Copyright All Rights Reserved Worldwide. ClickBank er forhandleren av dette produktet CLICKBANK er et registrert varemerke for Click Sales, Inc et Delaware-selskap lokalisert på 917 ​​S Lus k Street, Suite 200, Boise Idaho, 83706, USA og brukes med tillatelse ClickBanks rolle som forhandler utgjør ikke en godkjenning, godkjenning eller gjennomgang av dette produktet eller krav, erklæring eller mening som brukes i forfremmelse av dette produktet. fra prisen Action Course som - Grant D, UK Course Member. I går handlet jeg ditt S-Bar-system på eur usd, gbp usd - Prashant K, India Course Member. Thanks Chris for alt det flotte materialet på kursene - William L, Sør-Afrika kursmedlem. Du er den eneste personen jeg har sett som faktisk publiserer - Ray F, USAs kursmedlem. Jeg ville bare sende deg en e-postmelding, og du ble fortalt at mitt livskonto vokste 10 - Bradley T, USA. Bare ferdig med å studere Advanced Ichimoku Course - Michael S, Australia Course Member. Last uke hadde jeg 10 vinner i gjennomsnitt 64 8 pips og - James M, Canada Course Member. Tot pris handling og pivot punkt kurs som har - Kerry R, ​​US Course Member. A Flott lærer gjør elevene hans tilbake for mer - August B, Indonesia Kursmedlem. Hj, jeg er Chris Capre lidenskapen bak 2ndSkiesForex Jeg er en buddhist, handelsmann og filantrop. Opphavsrett 2007 - 2017 2ndSkiesForex Alle rettigheter reservert Vilkår for bruk Personvernpolitikk. NO FINANSIELL RÅDGIVELSE - Informasjonen om og eventuelle korrespondanse fra eller entreprenører og eller ansatte på nettstedet er kun gitt for utdanning og informasjonsformål, uten noen form for uttrykkelig eller underforstått garanti av noe slag, inkludert garantier for nøyaktighet, fullstendighet eller egnethet for et bestemt formål. Informasjonen som finnes i eller leveres fra eller gjennom dette nettstedet er ikke ment å være og utgjør ikke økonomisk rådgivning, investeringsrådgivning, handelsrådgivning eller annet råd. Informasjonen på dette nettstedet og levert fra eller gjennom dette nettstedet er generelt av natur og er ikke spesifikt for deg brukeren eller noen andre du burde ikke GJØR NÅR BESLUTNING, FINANSIELLE, INVESTERINGER, HANDEL ELLER ANNET, BASERET PÅ NOEN AV INFORMASJONEN SOM SKAL GJØRES PÅ DENNE SIDEN UTEN FORETAKET INDEPENDE NT DUE DILIGENCE AND CONSULTATION MED EN PROFESSIONELL MROKER ELLER KOMPETENT FINANSIEL ADVISOR Du forstår at du bruker all og all informasjon tilgjengelig på eller gjennom dette nettstedet PÅ DIN EGEN RISIKO. RISKOPPLYSNING - Handel med utenlandsk valuta, aksjer, futures, råvarer, indekser futures eller andre verdipapirer har potensielle fordeler, og det har også potensielle risikoer. Handel kan ikke være egnet for alle brukere av denne nettsiden. Alle som ønsker å investere, bør søke egen eller uavhengig økonomisk eller faglig rådgivning.

No comments:

Post a Comment